Poštovné

Pokiaľ nie je uvedené inak, dodacia doba je 7-13 pracovných dní od vytvorenia objednávky z dôvodu, že tovar skladom nedržíme. Môže sa stať, že nám zásielky meškajú z dôvodu sviatkov v týždni, alebo omeškania dodania tovaru od dodávateľa. Zásielka Vám bude doručená nasledujúci pracovný deň od podania o ktorom budete informovaný e-mailom, a do nasledujúcich 48 hodín vás bude kontaktovať kurier, okrem sviatkov a víkendov. Je dôležité vyplniť doručovaciu adresu tú adresu, na ktorej budete k zastihnutiu v priebehu nasledujúcich dní medzi 8.00-18.00. V prípade, že týmto miestom je Vaše zamestnanie, je nutné uviesť okrem Vášho mena i názov firmy.

 

Ceny poštovného:

 

 

Kuriérska spoločnosť GLS:

Pri objednávke do 35 €: je poštovné vo výške 2,50€

Objednávky nad 35 €: ZDARMA

Dobierka (platba kuriérovi pri prebratí): 0,90 €

Platba vopred (PayPal alebo platba kartou): Dobierku vo výške 0,90€ neplatíte

 

 


 

Nový spôsob doručenia - využite odberné miesta Zásielkovňa.sk!

 

ZÁSIELKOVŇA:

 

Pri objednávke do 35 €: je poštovné vo výške 1,49€

Objednávky nad 35 €: ZDARMA

Dobierka (platba kuriérovi pri prebratí): 0,50 €

Platba vopred (PayPal alebo platba kartou): Dobierku vo výške 0,50€ neplatíte

 

Odteraz si váš tovar môžete nechať doručiť na výdajné miesto Zásielkovne a vyzdvihnúť vtedy, kedy vám to vyhovuje :) Nemusíte sa viac viazať na kuriéra, ani čakať v rade na pošte. Vy sami rozhodnete, kedy si svoj tovar vzydvihnete. Výhodou je, že váš balíček si môžete  skontrolovať a priamo na mieste vyskúšať. Ak vám nesedí veľkosť, rovno ho môžete vrátiť, resp. nechať v Zásielkovni.

 

 

 

 

Sledovanie zásielky
Po expedícii tovaru Vám doručíme informáciu, v ktorej si môžete overiť aktuálnu polohu zásielky. V každom momente tak budete vedieť, kde sa Váš tovar nachádza.

Akonáhle je zásielka pripravená na vybranom mieste, obdržíte  potvrdzujúci e-mail a SMS. Pre výdaj tovaru vám postačí iba znalosť hesla uvedeného v potvrdzujúcej správe.

 

Pobočka Zásielkovňa

 

Každá pobočka má svoj vlastný charakter. Odberné miesto spoznáte podľa vlajky alebo označenia. Mapu, fotografie, otváraciu dobu a bližšie informácie o vybranej pobočke nájdete na stránke www.zasielkovna.sk/kontakty-na-pobocky po kliknutí na symbol "lupa".
 

Máte otázky? Kontaktuje našu zákaznícku podporu, alebo si pozrite: https://www.zasielkovna.sk/obcania/vyzdvihnutie-zasielky.

 

Veríme, že si našu službu obľúbite a vaše nakupovanie sa stane ešte komfortnejším.

 

Odporúčame otvoriť zásielku hneď po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Ak zásielka pri dodaní javí známky poškodenia, odmietnite ju prevziať! Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, informujte nás bezodkladne (najneskôr však nasledujúci pracovný deň) o vzniknutom stave prostredníctvom e-mailu na info@strops.sk.  Situácia bude okamžite riešená.